wtorek, 26 marca 2013

Kuchnie na zamówienie

Kiedy jesteśmy młodzi nigdy nie zastanawiamy się jaki będzie nasz przyszły dom, ponieważ jest to daleka przyszłość. Jednak jak w życiu większości dorastających ludzi przychodzi czas, aby się usamodzielnić. Wtedy właśnie człowiek uświadamia sobie, że to jest już czas, aby zacząć myśleć o tym jak urządzić swoje mieszkanie. Oczywiście nie każdy ma taka możliwość, ponieważ spora część osób wprowadza się do umeblowanego już mieszkania i niewiele można zrobić w kwestii umeblowania pomieszczeń. Urządzanie mieszkania jest fajną "pracą" dla większości z nas, ale czasem bywa tak, że przeciąga się to na tyle długo, że odechciewa nam się już wszystkiego. Powody tego mogą być różne. Czasem nie możemy dojść do porozumienia z "drugą połówką" w kwestii koloru ścian, podłogi czy mebli, ale w drodze negocjacji zawsze ustalany jest kompromis.  Dzisiaj chciałbym skupić się na kuchni, gdyż jak to mówią kuchnia jest sercem każdego domu. Niekiedy problem z umeblowaniem pomieszczenia, jak w moim przypadku leży po stronie niestandardowych wymiarów i kształtów. Poddasze ma to do siebie, że ciężko kupić jest standardowe meble kuchenne czy pokojowe, ponieważ nietypowe kształty ścian i skosy powodują, że często możemy stracić bardzo dużo miejsca kiedy wstawimy zwykłe meble ze sklepu. Tutaj z pomocą przychodzą firmy, które oferują meble kuchenne na zamówienie. Jako że długo szukałem firmy która zrobi meble pod moje mieszkanie postanowiłem się tym podzielić, bo może ktoś będzie miał podobny problem. Oczywiście praktycznie każda firma zajmująca się tym zagadnieniem była gotowa do wykonania tego zlecenia,  niestety kwoty jakie podawali były ogromne jak na moje możliwości i postanowiłem zmienić strategię. Zacząłem szukać małych rodzinnych firm, które robią meble na wymiar i znalazłem firmę z Sierakowic, która spełniała wszystkie moje oczekiwania. Firma nazywa się Czaja meble i oferują kuchnie na zamówienie w Trójmieście, ale z wysyłką też nie ma problemu. Po omówieniu szczegółów i doborze materiałów dostałem swoje meble już po 3 tygodniach. Pierwsze co zrobiło na mnie wrażenie to sposób zapakowania, był naprawdę solidny. Następnie co ważne jakość wykonania, stała na wysokim poziomie o co dzisiaj coraz trudniej. Po ustawieniu mebli kuchnia wyglądała niesamowicie, a o taki efekt właśnie mi chodziło. Polecam wszystkim, którzy potrzebują niedrogie kuchnie na zmówienie firmę Czaja meble.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz